Vill dricka äggtoddy

Idag är det mysväder. Har legat i sängen hela dagen och kollat på min kärlek i livet, Maria Montazami. Jag älskar henne. Underbar kvinna.

Igår var det superskoj! Åkte hem till Hanna för att käka tårta och dricka skumpa, självklart tog jag med mig lite cp-vin också. Sen åkte vi till Kungsträdgården och stekte. Satt bara på uteserveringen hela kvällen och snackade skit men det var supertrevligt.
Hade laddat kameran innan och peppat mig själv att inte glömma minneskortet i datorn men det gjorde jag ju självklart ändå. Så inga bilder finns från den kvällen heller. Sad but true.

Men deppa inte ihop för det! Imorgon blir det lussebullsbak!!! Wooh jävlar jag ska fasta i två timmar innan det så att det går ner en jävla massa deg i magen på mig. Sen ska jag mula lussebullar varje dag tills jag åker. Undra hur många jag kan ta med ner till Thailand utan att det tar för mycket plats. Det måste ju finnas bullar kvar till jul. Men ingen ska få smaka av mina gula bullar!
Gud vad jag längtar till december. Det var verkligen den bästa månaden under hela förra året. Hoppas denna december blir lika kul. Det ska ju komma ner så himla många folk och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0