welcome to iceland höhö

Ja nu står jag och hänger tvätt. Otroligt vad många olika färger av gråa strumpor jag har. Hittils har jag hängt sex strumpor i olika färger. Finns det redan ett världsrekord för detta eller kan jag söka till Guinnes?

Jag gör iaf själva hängningen lite roligare genom att sjunga lite och lyssna på denna låt.

 

Det är något allvarligt fel på mig! En sak som jag har valt att hålla utanför bloggen för att göra läsningen lite mer intressant har varit mitt pizzaintag i Norge. MINST en pizzaslice om dagen är livsviktigt för magen har mitt motto varit. Och jag som kan ha en del problem med min mage har därför varit väldigt noga med det här. Alltså: Jag har ätit olagligt mycket pizza!
Vissa menar även att jag äter en hel del godis (??) men trots detta har jag lyckats fläska av mig hela tre kilo.

Men vad är då summan av kardemumman undrar du nu.
Vill du gå ner i vikt ska du:

  • Äta mycket godis
  • Äta mycket pasta
  • Inte äta grönsaker
  • Undvika kött, går bra typ en gång i veckan
  • Trycka pizza så fort dom dyker upp (jobba gärna på ett ställe med pizzaugn)
  • Motionera så lite som möjligt
Så Katrin Zytomierska kan ju ta sin LCHFdiet och köra upp någonstans.

Mvh
LN (Livsnjutaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0