Dan före Denice-dan

Jag har verkligen inte vart någon datanörd den senaste tiden! Känns lite jobbigt på ett sätt dock för det finns egentligen en massa som jag ska fixa. Ska starta very small business här i dagarna. För jag har ju inget jobb längre.

Som Ri sa idag så kommer ju min gangstervän imorgon. Han menar att vi i The Klong Hang Gang är gangsters och även om det inte är det vi kallar oss så borde man ju passa sig, muckar man med oss så muckar man med döden liksom, hehe.
Så imorgon kommer farbror Dennis!! Så kul att äntligen hela tjocka släkten ska vara samlad igen. Även fast jag från början var van vid att det bara var jag och Stella här så saknades något, sen kom Maddelicious och då kändes det bättre men ändå något som saknades, inte alls som förra året. Men imorgon kommer hon ju!
Dessutom är det mr Bhumibol Adulyadejs födelsedag (Thailands kung) och här är ju det inte precis som den svenska knugens födelsedag. I Sverige bryr väl sig ingen om det egentligen men här är det andra bullar, ingen musik i barerna och ingen alkohol får säljas för kungen vill inte att någon ska dö på grund av alkohol på hans födelsedag.
Men ikväll fyller Bee år så det blir väl till att rulla till Chang bar och öla lite. Har dock INGA pengar, var nyss hos Dr Pruttipong och fick antibiotika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0