God jul

Misslyckad julaftonsmorgon.
Tänkte ju vara lite snäll och koka julgröt till frukost och servera på sängen med lite julklappar till min man men jag gillar inte hans attityd så det blev inget med det. Tjuriga unge. Inga julklappar till honom, mer till mig.

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Hur som helst ska vi väl ta oss hem till Denice och snaska lite köttbullar som jag har lagat ihop, ägg och potatis. Det är ju det jag brukar äta på julbordet så det blir ingen större skillnad från om jag hade varit i Sverige.

Kanske ska laga lite tomtegröt till mig själv till frukost och tvätta lite kläder sen kan jag slappna av. Ska duscha och göra mig lite fräsch och sen kan julfirandet börja. Bra tycker jag för jag är på väldigt dåligt humör. Kan ha och göra med att min sambo är så jävla nego.

Ikväll blir det väl utgång och jag hoppas att den negativa människan har ändrat sig och blivit positiv och följer med ut, jag behöver någon som kan kontrollera hur mycket jag dricker för sånt klarar jag uppenbarligen inte själv.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0