Gott nytt

Slappisdag så det bara visslar om det! Vaknade vid tio och Ri hade kokat ihop en liten rissoppa som vi snaskade samtidigt som vi kollade på Keeping up with the Kardashians och sen slutade vi inte glo på det maraton som typ visas varje dag på teven förutom ett litet avbrott för rensning av ägodelar (det slängdes en hela coop-kasse med skit (kassen var en present från Ellinor)) och när vi var på marknaden och köpte mat.

Imorgon är det nyårsafton. Vi har verkligen noll planer förutom att vi ska käka sallad till middag, antagligen göra en liten picnic i solnedgången men vem vet hur det blir med det? Vi tänkte att det är bäst att laga mat själva för vi är ju inte tätast i världen direkt. Antar att alla andra ska gå ut och käka med sina feta plånböcker.

Undrar verkligen hur det blir på kvällen. Hoppas att man får någon kontakt med omvärlden på något sätt för nu surfar jag upp mina sista minuter på internet och mobilen dör vilken sekund som helst och inte kan jag ladda den heller för Leo har ju lekt sönder min laddare.
Tänkte ju ringa Sverige idag för jag hann inte med det igår men nu gååår det ju inte längre.

Bjuder ändå på en söt liten bild. Fokus ska ligga på den lilla fina tomteluvan som är Denices. Görläcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0