Boooooooh jag måste lägga en fetingrap

Jag är jättesnorig! Jag är bakisskakis! Jag gjorde av med 25B igår!

Jag borde egentligen åka till Madde nu! Men jag är inte säker på att hon är hemma!
Usch jag är jättehungrig och sugen på någonting men jag vet verkligen inte vad. Måste försöka komma på det och sen moffa in det i munne, tugga och svälja. Hoppas bara inte att det är någon västerländsk mat jag är sugen på för det är dyrt och så blir man så risig i kistan..
I natt när vi kom hem var Denice en superjobbig unge som skulle sitta utanför mitt fönster (som är öppet och är precis ovanför mitt huvud) och prata JÄTTEHÖGT med sin vän på datorn när jag ville sova. Oförskämd unge, sen så har hon peelat sin man i arslet med min peelinghandske.. EEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUW!

Min dator blir bara värre och värre för var dag som går. Nu gjorde jag en liten upptäckt att N-knappen är superseg som att någon har lagt en seg lobba under den så man måste trycka extra hårt på den. Och det är något jag irriterar mig enormt på! Sen har vi ju det här med att datorn inte går att sätta på om man inte ber den supersnällt två tre gånger och smeker den lite över space-knappen.. Fy detta är ju en sprillans dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0