it's coming!

Utan snus i två dagar försmäktar (?) vi på denna ö. Jaa jag säger som Pippi, utan internet i gud vet hur länge har jag överlevt i Ao Nang. Det har varit hårt men jag har klarat det. Jag har inte begett mig till något internetcafe och surfat. ICKE!

Idag har jag istället varit duktig. Jag och Patrik åkte till Ao Nang-stranden och badade och sen klättrade vi den svettiga vägen till den privata stranden och tillbaka. Blev lite jobbigt där ett tag men när vi mötte ett par gamlingar som inte verkade tycka det var jobbigt alls fick jag lite mer energi. Sen åkte vi till bageriet med Stella och Leo och käkade lite mumsiga kakor och bakelser.
Nu håller jag nästan på att skita i brallan men det är gött. Har precis käkat gult ris och kyckling.

Oh jag kan inte skriva mer nu för då går det nog illa här på altanen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0