Lite tillägg

Lite saker jag glömde att skriva:
Mikaela du skickar pengarna till Soi Nopparathara 12/4. Inte för att brevbäraren kommer hitta hit eller om det ens finns brevbärare här för jag har då aldrig sett någon. Skicka gärna med en brevlåda för det har jag ingen så får du tightsen i maj som en tidig studentpresent (som du själv har betalat för då).

Och Stella, såg att du tryckt in en liten kommentar om Stina vs. Lucy. Tyvärr ligger inte Lucy på första plats nu efter Stinas tragiska bortgång. Stina har ju en supersöt syster som bor hos Madde, remember? Hon är ju självklart etta. Men jag tror att hon och Lucy kan bonda rätt bra för Mio (som missen heter) har blivit biten i magen och har numera ett litet hål där. Precis som din cp-katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0