Oooh inga batterier kvar. Jag dör

Buuh det är superläskigt här hemma just nu. Kom hem och det lät som om någon var i mitt rum men när jag kollade var det ingen där. Gick ut med datorn och satte mig och helt plötsligt öppnades dörren.. Det blåser och låter, inga grannar är hemma.. Om dom är det så sover dom för det är mörkt överallt.
Min telefon är där inne men jag vågar inte gå in och ingen moppe har jag. Vill bara att Ri ska kolla klart på den där jävla filmen han kollar på och skynda sig hit.

Är mycket bakis idag. Har legat och krälat i min säng hela dagen. Sen drog vi en sväng inne i Ao Nang. Skulle passat på att bakisbajsa då kom jag på nu. Denice har skitit sönder toan så det går inte att spola för då kanske det kommer spruta bajs i hela huset.
Hon får slafsa ner sina händer där och plocka upp sina megakorvar tycker jag. Hon var tydligen jätteglad att vi fick lite toapapper av Bella för det har vi inte haft på några veckor så hon ville ta igen all den här bristen på papper i röven genom att använda ett års förbrukning på en gång. Och alla som varit i Asien vet ju att toa+toapapper=ingen bra kombo!
Wiiie mördarkanan i Vang Vieng. Ge mig ett fint nagellack för i helvete!

Kommentarer
Postat av: Ellen

kan du peppa på stella att blogga ?:)

2010-02-21 @ 12:08:52
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0