Svett

Fiiiitttaaa!
Skrev precis ett superfint inlägg om vår fina dag igår och självklart försvann det. Måste lära mina fingrar att inte trycka på massa cp-knappar.
Hur som helst lovade jag mig själv att gå till stranden och sola någon dag för jag är nästan lika blek som Stella.

Sen skrev jag om hur vi surfade på hala klippor, forsade ner för ett skitstort vattenfall och tog en rejäl simtur i Emerald pool. Sen traskade vi upp till Blue Pool och på vägen mötte vi en baby-elefant och dennes big mama. Typ.
I Blue pool var vattnet otroligt blått och det var riktig Harry Potter-feeling där. Det bubblade upp vatten från underjorden som bildade som moln i vattnet och det var lite coolt. Dock fick man inte bada för det bodde ett monster där.
Sen när vi kom hem panikduschade jag och sen åkte jag och Stella (och Laura, Bacs finska flickvän) till Railey med the bat band! Weey.
Väl hemma i Ao Nang blev jag lite arg för moppen var borta, Denice svarade inte när jag ringde och Ri låg och sov (plus att han var lite cp så jag ville inte att han skulle komma och hämta mig) men det löste sig ändå.

Idag har jag vart en riktig hemmafru. Har tvättat hela dagen, eller okej jag vaknade visst vid två men efter det så nu ska jag fortsätta med det och hoppas att Denice kommer hem med mina skor snart så jag kan åka någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du solar! <3

2010-02-28 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0