Alla hjärtans dag

Gissa vem som kommer hit på fredag.. Stella!!
Igår var det ju alla hjärtans dag, min favoritdag på hela året. Eller? Neeej.
Men jag ville hur som helst vara lite snäll och gå till Green Planet och ge min man en puss när han landade med båten. Satt väl och väntade i en halvtimme och när han kom så kläckte han nyheten att han skulle åka till flygplatsen och vinka av sina kära brittiska föräldrar (som han älskar mer än mig).
Men sen åkte vi på dubbeldejt med Madde och Peter Pan (och hans bror och son och Bella) i Ao Namao och käkade bbq-buffe! Mums. Madde tyckte att det var superskoj och fnissade hela tiden när vi gick och plockade mat.
Sen åkte jag och Ri till Coconut bar och ölade lite, träffade Bass och han var superglad att det bara var fem dagar tills hans fru skulle komma hit och städa hans skitiga lya som Lucy har bajsat ner.
Sen upptäckte jag att dom har börjat sjunga/spela The sex is on fire och kände direkt att Stella skulle bli superglad och supersom.
Sen åkte vi hem för Ri hade ju en vild kväll kvällen innan när han skulle festa med sina britt-päron.

Och ja jag fick rosor av honom. Det var inte kul och det kunde nog alla ana att jag tyckte men det var inte så romantiskt som tur var. Bara lite jobbigt med alla thai-brudar runt omkring mig som kollade på mig och log och tänkte aaaaaaw. Men jag glömde dom hemma hos Ri höhö.

I eftermiddag ska jag fara in till Krabi town, tänker på om det är något jag behöver från Tesco..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0