2010

Mina planer pa att dra till Sverige ligger langt fram i tiden, tankte aka i april men far inte det for Stella for jag maste vara har och fira Leos ettarsdag. Sa det blir val i maj jag aker till Sverige, jobbar en smula och sen aker jag hem igen!
Ja alla alskar att jag alskar kott igen, och sa aven jag. Far ont i kroppen nar jag inte kakar kott. Fast nyss blev jag och Denice bjudna pa kycklingspett har pa Hippies och dom var sa not farska.. Kanske kommer jag skita rutten kycklig hela natten nu. Hoppas inte det for det gar inte att spola pa var toa, vi har som vanligt inget vatten. Sa efter jobbet idag fick jag ta en flaska dricksvatten och tvatta kroppen sa gott jag kunde med.

Pa nyar kakade vi pa restaurang och glassade. Vi var val de mest osofistikierade pa hela restaurangen, Denice, Frida och Alice var fulla innan middagen och var kanske lite omogna. Ovanligt nog. Pizzan kostade skjortan och jag dog lite av fattigdom. Sen glassade vi runt, skickade upp en fin ballong till Alices pappa, pussades med Alice och Ri pa tolvslaget pa vag till Luna bar, lekte pa stranden, akte till Hippies bar, gjorde scarfication pa min arm (en superfin blomma. Vill dock inte ta bild pa den for den ar bara en ring av variga bubblor an sa lange) och sen vet jag inte allt som hande for jag har tydligen minnesluckor.

Igar var det Alices sista kvall har sa vi akte till Railey for hon ville se bandet spela en sista gang. Vem traskar inte in pa Last bar om inte Peter Magnusson himself? Sjalvklart stekte vi med honom hela kvallen. Eller sa var det sa att jag harmade honom nar han kakar ostron och han gick. Vem vet hur det var? Bara vi som var dar.
I morse gick jag upp i ottan och korde Alice till Krabi Airport. Men snart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: plahnet

Frida jag sakna dig på nyår! du verkar dock ha haft de bra vilket gläder mig, ser fram emot köttätning när vi möts! btw på fredag vill jag se blomman!

2010-01-03 @ 23:47:50
Postat av: Lisen

OMG HAR DU TRÄFFAT PETER MAGNUSSON!!!!!!!!!!! JAG DÖÖÖÖR! nu fick du en liten reaktion. det var lovely att prata med dig igår btw <3

2010-01-06 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0