Det luktar avlopp här

Jeeez det var en bild på mina inälvor. Visst är dom fina? Och helt underbara enligt farbror doktorn.
Jag har världens bästa roomie som skriver fina dikter till mig när jag är bortbjuden på lunch, som för övrigt var väldigt smaskig förutom soppan med kokade fettdelar från något okänt djur.

nu sitter jag här
i min misär
utanför vårt hus
på verandan med lite bus
du och jag ska till krabi town
check the land under down
men om du inte hade varit så upptagen
med ri hela hela hela dagen
hade jag inte behövt vänta
och kanske senare med moppen slänta
så nu tycker jag du kommer hit
annars får du ansiktet fullt med skit

Tur att jag anlände till lyan sju minuter efter att hon postade detta på min wall på facebook annars hade mitt ansikte varit ännu brunare än vad det redan är. Brun var det ja, jag blir bara brunare och brunare för var dag som går. Snart kommer jag nog se ut som en afrikan, dock inte under armarna och på översta delen av mina lår. Där är det vitare än sanden på Phranang. Kanske behöver en liten solsemester för att jämna ut brännan, nej förresten det är bara för turister. När jag är ledig vill jag INTE hänga på stranden, det är ju som att åka till jobbet och göra ingenting på sin lediga dag.
Inte för att jag tror att jag kommer ha råd att vara ledig på ett tag, har lite ont om kosing. Om två dagar ska hyran betalas och jag har.. Minus 200 bath. Katsching!
Idag skulle Denice vara en snäll tjej och bjuda mig på supermumsig barbeque men det visade sig att hon inte hade tillräckligt med pengar med sig. Som tur är (denna gång) kryllar Ao Nang av svennar och en man vid bordet bredvid oss var en riktig patriot och langade fram en hunka och sa "Man måste ju hjälpa sina landsmän" Jag och Denice dog av tacksamhet och sen kom vi på att det är ju bara tjugo kr för den där rika mannen. Tack du snälle människa!
Trackback
RSS 2.0