.

Hey verkligen att ingen reagerade pa att jag traffade Peter Magnusson pa Last Bar! Okej kolla har da... Vem gav jag en flyer till pa Railey West? Kenza. Sug pa den ni era bleka svennar!
Annars hander det val inte sa mycket har i Ao Nang. Allt traskar pa som vanligt, Alice har ju lamnat oss men igar nar vi kollade pa film hittade jag ett av hennes harstran som hon hade lamnat i Bellas soffa som jag satt och sniffade pa. Ikvall ska jag och Madde till Reggae Bar och leta efter Peter Pan. Han ville hangla upp henne idag pa beachen men Madde dissade honom omedvetet.
Det var nog allt for idag.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men bajsa jag vill också träffa kenza ,;)

2010-01-06 @ 16:32:45
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0