god natt

Vad rolig söndagskväll man kan ha. Kollade nyss på Hangover, första halvan av filmen låg jag och Ri och hetsåt pumpafrön och fyllde nästan en halv colaflaska med skalen. Sen däckade han så jag har legat och asgarvat för mig själv.
Nu ligger han där inne och snarkar som en liten säl. Den där mannen ska jag gifta mig med, då kommer jag slippa göra visarun varannan vecka plus att min största dröm kommer gå i uppfyllelse. Jag kommer att tvingas bära slöja.. Eller i bästa fall burka! Hoppas nu Mathilda att du läser detta för jag vet att du kommer glödjas något otroligt för min skull. Men när du kommer hit så ska jag kolla om han har några singelvänner.


Kommentarer
Postat av: Satella Eriksson Praphan

Coco?! Han skulle väl passa prima. Var ett tag sen jag var i Thailand nu men jag kan fortfarande tänka mig att han är singel, eller?



P.S. Läste det tragiska om Stina :( Men det måste väl ändå betyda att Lucy är tillbaka på förstaplats... Har du varit och hälsat på henne ännu?????? Miss yah

2010-01-25 @ 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0