Isch vad svettigt det är, synd att jag inte har någon deo på mig

Ja nu sitter man här då ute på verandan i mitt hemtrevliga lilla villaområde. Ibland inser man ju inte hur bra man har det och ibland får man ett sånt där brutalt uppvaknande och verkligen inser att man nästan lever det där livet som alla i kalla Sverige önskar att dom gjorde men inte vågar.
Inte så att jag påstår att mitt liv är det bästa och att jag aldrig har tråkigt här, så är det verkligen inte. Det är fortfarande supertråkigt att gå upp på morgonen och åka till jobbet men det är snabbt avklarat och sen får jag träffa en människa som jag tycker om varje dag när jag jobbar.
Jag läser bloggar som mina kompisar har i Sverige och jag är så glad att jag är här. Det verkar som att livet bara traskar på som vanligt där borta och jag vet att jag skulle dö av uttråkning om jag var där. Innan jag åkte längtade jag så himla mycket efter att få komma bort och göra något annat, träffa nya människor och inte fastna på något tråkigt jobb, flytta till en annan förort och leva samma liv fast lite annorlunda. Här är inte saker så komplicerade. Här kan man bara vara och det är så skönt.

Fast lite jobbigt kan det vara ibland. Typ idag när guiden glömde ett par från England på Railey och turister som dom var blev dom superstressade och arga och självklart var det ju jag som fick försöka lösa problemet med att skicka iväg dom till Poda och be om ursäkt. Förstår inte stressen, är man på semester har man väl all tid i världen. Då är det ju inte hela världen att man får vänta en halvtimme.

Bellas katt är verkligen supersöt. Och en mer hängiven matte får man leta efter, hon tar verkligen hand om den där lilla råttan. Igår bajsade katten ut tre hela groddar. En riktig thaikatt som käkar padthai! Och inte hade hon tuggat groddarna, dom var väl fyra cm långa och helt osmälta, ingen förstår hur dom har kommit in där från början men nu är dom ute iaf. Ri ville inte kolla på bajset fast det var jätteintressant, thaiar har ju sina konstiga ideer om saker och ting.

Såhär myste jag och kissen framför datorn igår.

Okej jag inser nu att min webcam kanske inte tar de flashigaste bilderna men man ser ju iaf att det är något hårigt där mellan mina ben. Det är inte min vagina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0