Nej jag stannar

Kära kamrater! Jag inser nu att jag varit mycket otydlig angående hur länge jag får stanna i Thailand. Det finns ingen anledning att oroa sig över att jag ska fara till Sverige inom de närmaste två veckorna. Jag stannar där jag är och kanske får militären släpa ut mig över gränsen (eller så fixar jag bara detta med visarun eller köper ett nytt visum).

Idag var jag bakis som en säl och skakis som ett bi. Tvingades jobba, kom hem vid fem. Ja FEM!! Uschamej, köpte lite krubb, sov med Ri och sen har jag legat i sängen sen dess. Nu tog jag mig samman och duschade och var en duktig tjej och gick in på datorn. Men nu vill jag åka och köpa mat eller iaf en banana nutella pannkaka! Supersugen på något fettigt och smarrigt. Kanske blir det en pannkaka med tunasalad på. Usch vad det pirrar i magen på mig när jag tänker på det.
Mina spådomar om kvällen igår stämde. Blev lite på lyset, hällde ut en öl på Mia och sen dansade jag med min nya flamma. En tysk 65-åring som dansar som en gud. Det var härligt och det känns bra att Ri accepterar honom.

Tjofaderittan nu ska jag ladda ner lite filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0