Ouf vad jag är sjuk

Hii hii jag glömmer hela tiden bort att använda åäö. Men jag blir bättre och bättre, det är därför jag är inne på datorn hela tiden för jag måste öva mig. Inte alls för att jag vill och för att jag älskar min nya dator och är en riktig datanörd.
Nu kan min blogg bli som den var innan jag for. Jag ska börja lägga in fina bilder, fast det får bli från förr i tiden för jag kan ju inte ta nya bilder.
Igår for jag iväg till Railey för att jobba men hann inte göra så mycket för det började ösa ner regn så jag satte mig i receptionen på ett hotell och väntade och pratade med en brud från Singapore. Men det slutade aldrig regna och en fågel viskade i mitt öra att alla turister hade dragit från Phranang så jag åkte hem. Duschade, jobbade mer och sen spelade jag kungen, harpan och spindelharpan på min kära dator, smekte den lite, sniffade på den och bara beundrade den ( och förbannade den för att internet inte ville funka).
Sen åkte jag och käkade med Ri och köpte nya Harry Potter-filmen så drog vi hem och kollade på den. Bella kom över med spaghetti och ostsås och jag blev glad. Sen käkade vi pumpafrön och pepparkakor. Shit vilken tjockis man kan vara.
Nu ska jag egentligen jobba men vill hellre hänga med min bästa vän datorn. Så jag sa till bossen att jag mådde dåligt så nu ligger jag på golvet inne hos Bella och leker. Ska väl kika in på youtube en sväng för det var allt för länge sen sist. Hänger inte med i svängarna där.

Har fått en hint från Alice att hon har smyckat ut sig. Som en hyllning till mig, jag känner mig hedrad och vill logga in på skype pronto!
Har shoppat på senaste tiden, en ny väska och en deo! Shit vad lyxig man kan vara ibland..


Leo den lilla korven som kan säga mamma och sätta och ställa sig upp helt själv. Helt amazing att han har blivit en riktig människa. Det kunde man aldrig tro för typ ett år sen när han låg där inne i Stellas lurviga mage.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det där är helt SJUKT!

Han var ju en liten falukorv när jag såg han sist. Kul att se att evolutionen fungerar...

Jag ska hälsa från din kompis Alice som var inne på wäjnes för några dagar sen! Kul grej! Fick mig att sakna dig lite. Hade kanon, hälsa

2010-01-10 @ 01:58:38
Postat av: ellen

omg, han ofta ha kan stå sitta och säga mamma !

ja kunde typ gå när ja var 1 år o fyra månader (a)

ouf, vilken miss ellen.

2010-01-10 @ 12:55:50
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0