En månad kvar

Idag skiner solen och jag har drömt massa mardrömmar hela natten så därför vaknade jag sent. Vid tolv. Och nu har jag käkat frukost och duschat men Madde har fortfarande inte vaknat! Vi ska väl ut och fiska idag men jag antar att det blir en picnic (om hon vaknar någon gång) så man kan sätta sig ner och försöka få lite sol i sitt bleka nylle.
Bikinilijerna börjar numera bli ett minne blott. Kul eftersom alla där hemma verkar bli brunare och brunar för varje dag som går och klagar på att det är dåligt väder när man måste dra på sig en kofta. HAHA jag skrattar er rätt i ansiktet!
Men idag ska jag för fasen gå ut i bara en kofta (ja alltså inte helt naken förutom en kofta, men jag menar ingen jacka eller så) för första gången sen jag kom hit.

Idag är det också bara en månad kvar tills jag åker till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0