Fått lite sol idag


Där ligger jag som en blek jävel och försöker lapa lite sol med ansiktet. Vet inte exakt hur brun jag blev men frisk luft fick jag och en skön liten naptime.
Skulle jobbat ikväll då men eftersom jag fick äran att jobba igår så får jag inte äran att göra det idag också. Så nu har jag förbrukat en ledig dag idag och så har jag två efterlängtade(??) lediga dagar framför mig. Neej, tack säger jag till den. Skulle sitta skönt med lite mer jobbtimmar.
Måste, måste, måste sno tillbaka timmarna som lillgrabben snodde av mig igår. (Vi bytte tid så jag jobbade kväll och han dag, trodde jag! Men nej han drog en liten lögn för han skulle inte alls jobba kväll så nu sitter jag här helt arbetslös. Ska lura tillbaka det sneaky bastard som jag är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0