Gimme some love

Jag blir så jävla lat av att vara här uppe! Orkar verkligen inte jobba idag men det ska jag göra. Det är ju kul egentligen, roligare än att göra ingenting och alldeles alldeles livsnödvändigt för mig.
Så om en timme ska jag gå två trappor ner och utföra lite arbete.
Idag har jag och Madde vart på långpromenad. Vi gick till en liten ö här bredvid och traskade runt i skogen, hittade en soptipp med gamla motorer och grejer så vi funtar nu på att bygga en longtailbåt och åka ner till Thailand. Eller iaf jag.
Sen har vi kollat på film och ätit kakor. Ibland är det ändå inte så jävla dött här uppe kom jag på idag. Var en massa bilar på bron ut hit idag, säkert tio stycken på samma gång som försökte mötas mitt på den smala bron. Big happening i Henningsvaer. (När man tycker att det är värt att skriva upp har man varit i ödemarken alldeles för länge.)
Imorgon kanske jag och Madde ska försöka oss ut på en fisketur om någon vill byta pass med mig så jag kan jobba på kvällen istället. Det skulle ju vara supergött för jag kan ju inte åka härifrån utan att ha fiskat. Någon dag måste jag iaf rycka upp mig och göra det.

Ska nog laga till lite mat nu.

ÅÅH JAG BEHÖVER LITE KÄRLEK!!


Inte har man sett nåt snyggt heller på flera veckor. Häromdagen tror jag att jag såg en snygg kille men vid närmare eftertanke kan det ha varit så att jag trodde att han var snygg för att jag inte sett killar på hur länge som helst. Vart håller alla handsome norweigan guys hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0