Hähähähärliga onsdag.. Njää

Okej dålig stil av er bajspölar som läste min högsta önskan om att ni skulle gissa vad jag åt till middag. Det var ju en jätterolig lek. Det var bara Ellen som var snäll och ställde upp av tjugo fecking sju stycken.
Det roliga skulle ju vara att ni skulle gissa på typ havregrynsgröt eller snabbmakaroner eller kanske nudlar till och med. Men det var inte alls vad jag åt för er information. Jag vet att ni kommer att tycka att svaret är superintressant. Jag tryckte i mig valbiff med klyftpotatis. Slå den ni om ni kan. (Jaa jag har blitt kaxig som fan.)

Och idag blev det ju inget Svolvaer heller, jävla skit. Men jag traskade ner till affären och köpte på mig ägg, mjöl och mjölk ändå och svängde ihop en riktig lyxlunch till mig och Madde.



Och nu på min lediga kväll har jag sprungit runt nere i restaurangen i två timmar. Kändes bra att ändå jobba två timmar på min lediga dag. Kjempegrejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0