Ibland går allt som på räls, ibland inte

Yeey nu ska jag jobba flera dagar i sträck från och med idag igen.
Dåligt väder är det ju som vanligt nu men det är egentligen bara bra har jag kommit på. Har ju lovat min lilla riskäkande apunge nere i Thailand att vara vit när jag kommer ner. Inte för att han är en sån där som tycker att jag är ful när jag är brun, han tycker bara att det är väldigt kul att se på mig i webcam när mitt ansikte lyser upp hela nordnorge med min vithet så han vill liksom se det IRL.
Och det kan jag väl bjussa på. Har ju inte direkt något val egentligen, inte så att jag hade kunnat vara brun om jag velat. Eller jo jag hade väl kunnat leta upp något solarium och stekt lite fläsk..

Hur som haver barnen kär. Nu sitter jag här uppe på restaurangen och är på ring. Något som stressar mig enormt. Ka ju inte direkt dra igång något megaprojekt (som att baka kanske) för jag måste ju vara redo om dom vill ha ner mig. Och inte får man betalt för att vara på ring heller.


Fecking Narvik soon we will see each other again. Kanske måste jag övernatta i Narvik på vägen hem. Då skjuter jag mig själv och hoppas att det finns sköna bänkar på den lilla lilla tågstationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0