Jag ska jämka

Nej Denice vi fryser inte ut dig du ska ju vara i Sverige o då är det lite svårt för dig att vara med! Dessutom kommer ju du att bo så jävla långt bort ifrån oss så du lär ju inte hinna till middagen hahaha!

Idag skulle jag jobbat från ett till sju men det blev från sju till stängning istället. Jobbigt, blir nästan hälften så många timmar då. Och sen enligt min regel så måste jag gå ut och gå en promenad nu om jag är ledig på dagen. Men vadfasen det regnar ute och jag måste tvätta. Och Madde är ute på äventyr men om hon kommer tillbaka någon gång så ska jag fråga henne om hon vill åka in till stan med mig. Måste skaffa bankkort pronto!

Pratade med mor på Skype nyss och hon sa att jag kunde lämna in någon skattejämkning. Låter great tycker jag. Kommer ju ändå inte tjäna några pengar här uppe och skatten kommer göra att jag typ går back.


Juste jag kollade på Snabba Cash. Såg ingen jävla hor- och knarkfest där inte. Jävla skit. Falsk marknadsföring är vad jag kallar det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur många läsare har du om dagen?

2010-07-05 @ 15:40:54
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0