Ledig dag

Idag är jag tydligen ledig då. Men igår fick jag iaf jobba lite. Men det suger ju att alla extratider jag har fått nu typ har dragits tillbaka. Så jag har fortfarande sjukt lite timmar att jobba.
Det är lite drygt tre veckor kvar tills jag åker hem.

Sitter och flaxar runt på facebook. Varför är alla människor så jävla snygga? Det vill jag också vara! Har inte sminkat mig sen midsommar kom jag på häromdagen. Funderar på att kleta på lite mascara idag bara för att. Eller varför egentligen? Har megalust till att göra det men samtidigt känns det ju så jävla onödigt.

I förrgår när vi var ute och lekte på natten hittade jag och Emma en ny hobby. Krypa genom hål. Återfödas som norsk. Spännande.

Och ut kom en liten känguru.

(Yes nu började det verkligen SPÖREGNA här så nu ska jag koka lite te, kolla på skins och äta kakor. Myys!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0