Mathilda till Thailand!

Jaa då har jag varit i Svolvaer igen då! Steg upp redan klockan nio i morse och cruisade in till "stan", fixade bankkort och handlade mat. Min dyraste shoppingtur hittills men fick med mig en hel del gott.
För att ni ska slippa fråga.

  • Burkmajs frå Euroshopper
  • Krossade tomater på burk från Euroshopper
  • Digestive från Euroshopper
  • Saft
  • Mjölk
  • Chokladkakor från Euroshopper
  • Nektariner
  • Äpplen
  • Saft
  • Örtsalt
  • Nudlar från Euroshopper
  • En påse godis
Märks det att jag gillar Euroshopper eller?

Sen nyss plingade det till i mobilen och Mathilda meddelade att hon kommer ner till kära Ao Nang i slutet av november. Blev jag glad? Ganska.



Jag känner liksom för att köpa en almenacka bara för att skriva upp detta i!

Kommentarer
Postat av: plahnet

Naaw va fint du skrivit<3 gillar också att du köpte saft två gånger:P

2010-07-09 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0