Muay thai!

Ja Mathilda anledningen till att jag skrev upp saft två gånger var för att jag är så stolt över den så jag ville glänsa lite. Eller så ville jag bara fylla ut listan lite. Eller så använde jag ordet saft som kodord för en hemlig sak som jag köpte..
Eller jaa jag gjorde fel.

Jag är så jävla förstoppad. Har inte bajsat nu på flera dagar, minns inte när jag gjorde det sist men jag tror inte att jag har gjort det den här veckan. SKANDAL! Måste gå och köpa lavemang någon dag nu och få ut skiten. Om man nu kan hitta sånt i den här lilla byn. Eller så får jag göra som dom gör i filmen Flickan, dvs. blanda tvål o vatten i en tub och spruta in i stjärtan. Haha önskar att Elin var här och kunde hjälpa mig.
Men seriöst detta är inte kul!

Men jag vet en grej som är kul. Som jag ser fram emot väldigt mycket.
Jag och Ri har slagit vad. Och sen ska vi slåss. Jag tror nämligen inte att den där lilla räkan vågar slå mig och jag vet att han dör av smärta när jag slår honom (inte ens hårt). Så vi ska boxas (riktig Muay Thai) när jag kommer ner.
Ser fram emot detta så in i helskotta! Jag kommer banka skiten ur honom och dra in 1000B på detta. Han tror dock så jävla mycket att han kommer vinna så han tror att han kommer att dra in 500B och så vill han knyta fast sin vänsterarm bakom ryggen och bara sparka mig med höger ben. Han är vänsterhänt och bäst på vänstersparkar. Men jag går inte med på sånt trams. Vi ska köra på allvar tills blodet sprutar!


Sådär kommer det att se ut när jag låter Ri sniffa på mina svettiga tossingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0