Se det från den ljusa sidan

Varför ska allt vara så jävla svårt och krångligt och förjävligt hela tiden?
Jag och datorer går ju bara inte ihop. Knapparna på den här jävla cp-datorn har ju slemmat ihop totalt nu så man blir arg nästan varje gång man försöker skriva. Det är ju som att någon kletat fast en kola under vissa tangenter (och nu blev jag jävligt sugen på godis).
Och sen så kan man ju inte öppna jävla fitt-pdf-filer på den här datorn för windows 7 kräver en viss typ av Adobe reader och allt ska bara förklaras på jävla haxxorspråk så jag sitter bara här uppe i ödemarken och käner mig arg, ledsen och vill bara åka hem till Sverige för där är allt så jävla mycket bättre än här uppe i ödemarken. Jag hatar Henningsvaer!!!

Och inte kan man få sitt bankkonto heller, neeej. Nu har det gått över en vecka och ingenting har hänt. Jaa kul, verkligen jag kommer aldrig få någon lön. Kommer aldrig kunna boka någon resa. Kommer aldrig komma härifrån. Jag kommer dö här uppe bland all torkad fisk som hänger och stinker överallt. Sen kommer en äckligt jävla kall nordanvind komma och svepa ner mig i avloppsvattnet. Ja snälla döda mig bara nu! Gör det för jag orkar inte vara här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0