Snälla var tyst

Jeez kan man prata mer eller?
Försökte nyss få lite kontakt med mina päron på skype men det var helt omöjligt. Fick huvudvärk och blev otroligt irriterad för det sitter en väldigt pratglad polack bredvid mig. Hans käft går ju verkligen i ett och han kan inte hålla tonen nere heller. Fy satan orden sprutar ur honom som en jävla kulspruta!

Hur som helst kan väl vad som helst irritera mig just nu. Har fått mitt schema för hela juli och jag jobbar fyra dagar i veckan fem timmar om dagen. Ingen lön att tala om där inte. Hade lätt kunnat stanna i Sverige och blitt så jävla mycket rikare.

AAAAAAAAAAAAH jag får daaamp nu på den där jäveln. Måste springa härifrån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0