Blir nog inte så mycket bad denna sommar

Idag har vi varit och shoppat loss inne i Svolvaer en "lite större by" en halvtimme härifrån. Köpte mat och godis och hårfärg. Har dock fortfarande beslutsångest över om jag ska färga håret eller inte men nu lutar det ju iaf åt att jag ska göra det. Jag och Madde vill iaf vara lite midsommarfresh.
Så det blir väl antagligen blondering i kalufsen och klippning av luggen igen.

Fick massa bilder från när jag kom till Ao Nang igår av Denice och kom fram till att jag absolut inte ska klaga på hur jag ser ut. För fy fasen för dom bilderna. Jag är supernöjd med hur jag ser ut idag kan jag lova!
Skulle dock inte bli ledsen direkt om jag fick vara sådär brun igen..

Någon gång ska jag bada badkar igen! Får väl försöka bjuda in mig hos Stella när jag kommer till Sverige eller våldgästa islänningarna här för dom har badkar. Men det är ju så jävla tråkigt att bada ensam. Det blir nog i Sverige.
Eller som på bilden, ta in på Golden Beach Resort och bada bubbelbad, käka melon och djungelvrål och dricka cola. Är inte det lyx så säg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0