Fecking summerfeeling

Ha ha ha jag hånskrattar er alla rakt upp i ansiktet! Ja iaf er som kommer och påstår att det är sommar nu, kalla mig tönt som låtsas att jag tycker att det är kallt i mitten av juni. Gör det! Men inte fasen tycker jag att åtta jävla grader och total storm är varmt. Inte direkt shortsväder. Det är sånt väder som får mig att sitta inne dagarna i ända.
Ni har det lite varmare i Sverige kanske?

Shieet jag vill ha liite mer värme tack! Idag sitter jag och snuffar på resor till riskäkande land. Jävlar jag har den bästa resan på kläm här, bara den finns kvar lagom tills lönen trillat in på kontot.
Sen när jag har bokat den är det bara att påbörja nedräkningen. Guu vad jag längtar!


Tummarna upp (men håll dom först så jag får den fina biljetten)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0