Jag är egentligen trött

Okej blev inte så jävla mycket jobba igår som jag trodde. Var nästan inga gäster alls så jag fick sitta här uppe i min ensamhet o läsa en bok, hänga lite nere i restaurangen när jag kände mig ensam och sen sitta lite vid datorn.
Men idag börjar jag klockan 18, om en halvtimme ungefär och en vän till mig känner på sig att det blir mycket jobb ikväll. Vet inte om jag ska skratta eller gråta hö hö eftersom jag inte är världsbäst på att severa och allt sånt där som hör till så jag hoppas väl att det blir fullt upp i disken för mig.

Annars idag har vi promenerat runt lite på ön, kollat utsikten och undrat över huruvida det skulle vara värt att hoppa ner för det där stupet för att se om man dog på en gång, dog efter ett tag eller bara blev jävligt skadad. Kom till slut fram till att det inte var värt att prova.
Sen gick vi till centrum/city. Inte helt hundra på vad man ska kalla det. Käkade hur som helst en förbannat god kanelbulle och drack en kopp te ute i solen. Mysigt och där var man några norska kronor fattigare.
Har också hittat på en kille i affären som har 70 liter brännvin med sig tror jag att det var. Han ska vi bonda med så man slipper lägga ungefär 170 spänn för ett sexpack öl som jag tror att jag gjorde idag. Hemskt.

Glömde ju kameran när vi var på utflykt så jag slaskar in en dagens outfitbild från någon vacker dag i maj hemma hos Mathilda.

Vet inte vart de fina sandalerna kommer ifrån men om någon vill veta är det ju bara att maila Mathilda på [email protected] skulle jag nog tro.

Kommentarer
Postat av: Lisen

fan vad du är sexig. att jag missade denna syn...

2010-06-12 @ 00:47:33
Postat av: Denice

ååh, vart har du köpt dina svarta mjukis byxor? aas fiiiina.. passar perfekt ihop med de vita stora linnet och sen en grå medel lång kofta på det, som lite grädde på kaffet. älskar din stil !

2010-06-12 @ 10:24:54
Postat av: Plahnet

Sandalerna är vintage (höfta lite på den stavningen)

2010-06-12 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0