Oh dött kött

Yes lappsjuka Frida här!
Små delar av min själ dör för varje timme som klockan tickar fram. Finns absolut ingenting att göra här uppe förutom att jobba och det har jag inte gjort på tre dagar nu. Fy fan jag dör!
Ikväll ska vi väl ut och skaka våra fläskiga, i alla fall en liten stund. Känner mig inte så supertaggad, vill mest lägga mig ner och dö! Men det gör jag inte för det skulle ju bara ställa till med massa problem för mina efterlevande.
Hoppas på att imorgon blir en dag med lite mer solsken, hopp och glädje hö hö.

Så jag borde väl egentligen hoppa in i duschen och göra mig av med det där stinkande molnet som omger mig och kleta lite smink i nyllet. Sänka några bärs och glömma alla världsproblem.

Ciao. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0