Saknar min man

Wey alltså taggad till tusen är vad jag är idag! Madde lurade ut mig igår kväll som planerat. Vi slutade jobba vid halv tolv sen var det bara att spurta in i duschen, trycka en knäckemacka och sänka två bärs. Sen begav vi oss ut. Där var det folk i alla åldrar och när jag egentligen borde tackat för mig och gått och lagt mig gick vi hem och hämtade mer öl och traskade iväg på efterfest.
Ujujuj småstad är allt jag säger! Drinkarna som dracks var kaffe utblandat med någon slags hemmagjort sprit (antar jag) i en vit plastdunk. Alla bräkte på med sin grova norska och jag satt där mest som ett frågetecken. Men kul hade vi! Vid sjutiden i morse fick vi åka båt hem.

Hade ställt klockan på halv tolv eftersom jag skulle börja jobba halv ett men vaknade inte förrän klockan två. Det blev snabba ryck då kan jag lova. Tvätta bort sminket och på med jobbarkläderna sen var det bara ner och arbeta. Men ingen verkade fatta vad jag menade när jag verkligen bad om ursäkt för att jag försovit mig. Sen såg jag att det fanns två scheman, ett där det stod att jag skulle börja klockan halv ett och ett där jag skulle börja klockan sex.
Men nu har jag jobbat i massa timmar här och är helt slut. Käkade frukost vid halv sju ungefär.

Snart kan jag slappna av när jag vet om Madde behöver mig eller inte ikväll. Vet inte vad jag hoppas på - pengar eller kolla på film och sova?

Glömde minneskortet hemma så det blev inga bilder på kvällen. Men har jag otur så blir det väl en sån här kväll igen snart och då ska jag ha med mig kameran. Allt blir ju så himla mycket roligare då.

Btw så har jag börjat klistra ihop mitt fotoalbum nu! Kommer bli awesome!


Ääääh nu vill jag krypa ner i sängen och bli uppvärmd av en muskulös man. Men tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0