Slappdag

Inget jobb idag alltså. Är inte med på schemat ens de närmsta dagarna men jag ska snacka lite med bossen och försöka lösa det där. Vill ju inte sitta i Norge och slappa! Vill ju håva in cash!
Det är bara två månader kvar tills jag åker till Thailand.

Igår och idag har jag verkligen saknat Ri jättemycket.
Har pratat med han i en och en halv timme idag och det var inget vanligt samtal, som alltså bara består av grimaser! Jag har gett honom massa uppgifter att utföra innan jag kommer, som att verkligen ta reda på hur mycket mitt lilla hus kostar och hitta en moppe som jag ska köpa.
Känns bra att planera massa saker inför Thailand för då längtar jag inte lika mycket, då känns det inte så jävla avlägset.

En bild på Henningsvaer, jävligt vackert. Från google nurå eftersom jag inte går utanför dörren i onödan. (Nödvändigt var det dock i natt runt tolvtiden att traska iväg till Bryggehotellet och köpa choklad, ibland måste man slösa en massa pengar på sånt. Annars överlever man inte vardagen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0