Ta det med en nypa socker (hö hö)

Okej en något mer positiv Frida här nu.
Har vart ute och krigat mot snöstormen (typ). Jag och Madde vandrade över till andra sidan för att gå på middag hos islänningarna. (Och jag som trodde att Island bara hette Island för att, inte för att det var isigt kallt men ack så fel jag hade.) Där var det kallt så vi satt och burrade in oss i filtar, spelade poker och käkade.
På vägen dit krafsade vi fram några blommor ur snön som vi gav till männen när vi kom.

Snart ska vi kolla på film! Wey, äntligen händer det nåt i byn haha.

Såhär (ungefär) såg det ut när vi vandrade över till andra sidan (ja det är dit man kommer när man blir utröstad från centrum).

Kommentarer
Postat av: emelie

VA lagade jag mat??

var det då jag gav dig konstiga presenter också? vi var ju tillsammans då ju, riktigt länge! haha:D<3

2010-06-20 @ 22:52:31
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0