Tacka gudarna för skype

Åh imorgon blir det äntligen jobb för mig igen.
Idag har jag slaggat sönder hela dagen, åkte in till Svolvaer i morse och fixade norskt personnummer och sen när jag kom hem vart det skype med Ri. Till klockan ett. Sen var det sova. Till klockan sex. Helt bananas att min lilla tupplur kunde bli så otroligt lång men nu har jag dödat den här dagen haha. Kommer nog aldrig kunna somna ikväll.

Jag saknar Ri så himla mycket! Nu är det verkligen perfekta tiden att vara där nere. Regnar typ varje dag och det är inte så mycket människor så han jobbar inte varje dag. Så jävla mysigt när regnet bara öser ner. Som en gång när han åkte iväg och jobbade och jag låg kvar och sov och sen kom han tillbaka efter två timmar för att det regnade så mycket. Då kunde vi ligga hemma hela dagen och mysa och kolla på film och bara oroa oss lite över att stället skulle braka sönder och att det skulle börja forsa in vatten genom taket. Är inte det mys så säg?


Wey jag älskar skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0