Vad har du gjort idag?

Vad jag har gjort idag?

Ätit gröt, suttit framför datorn, bytt lakan i sängen (dock kastade jag bara de skitiga lakanen (fulla med dregelfläckar) bara på golvet), duschat, suttit mer framför datorn och nu här på kvällskvisten fick jag och Madde för oss att äta. Bad idea är allt jag tänker säga på den.

Eller nej, nu ångrade jag mig. Jag vill gärna berätta om min goda tonfiskröra som jag skrapade ihop på en halvmjuk lök och efter att ha tryckt i mig några mackor fick jag extrem magknip. Vet inte om jag kommer våga resa mig upp nu utan att jag skiter på mig. Fy satan i gatan måste lägga mig i mitt lilla instängda rum o fisa loss i min favoritställning, kallar den lite spontant Johannas mammas fisställning.

Over and out nu jävlar kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0