Blir inte sa tatt med inlagg i framtiden

Who's laughing now?! Skrek viruset rakt i ansiktet pa mig efter att jag skrivit forra inlagget och publicerat. Hela datorn borjade pyra och ryka och tills slut sa det bara 'poff' och sa forsvann den. Typ.
Hur det an gick till sa ar den lika oanvandbar som en fleecetroja mitt pa dagen i Ao Nang.

Sa vad har hant sen sist? En sak ar saker, har slutat datanorda mig sa javla mycket.
Leo har borjat ga, jag har sett en dod manniska, jag ar inne pa min sista dag som tonaring, jag har akt med Madde pa hennes battur, Stephanie med man har kommit hit och mina mandlar har borjat svullna av. Och Stella har fyllt 20 ar!

Men imorgon ar det min tur sa da drar vi till Phi Phi och steker garnet! Vi ska ta vara pa varenda minut, borja barsa redan ikvall for att fa till den dar perfekta grundfyllan tills imorgon bitti kl 8 nar vi blir upphamtade (yes pretty fancy if you ask me) och sen blir det ett fint dygn som vi spenderar allesammans pa Phi Phi utan vara man. Dvs = definitivt inget karleksbrak! Oh det racker med drama for ett tag nu.

Men nu borjar mina flaskiga armar forlora kanseln sa jag ska aka hem till Madde och stalla mig i hennes varma dusch och bli en sexy smooth babe! Ikvall blir det Hippies, en sista ol for att ta farval av tonarslivet. Imorgon galler det ju att skota sig nar man inte ar tonaring langre :D Tjipp o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0