En liten update om den senaste veckan

Yes sa har man fyllt 20, borjat pensionsspara och tanka pa framtiden. Men annu ar det fem ar kvar tills barnen borjar ploppa ur murran pa mig som tur ar. Giftermalet kanske kommer efter sommaren nar jag vant mig lite mer med vuxenlivet.

Annars da? Jo Phi phi var skoj, missade transfern for Denice var dodligt sugen pa en javla toast, motte Mia och ganget pa piren och sen hittade vi hotell och gick och kakade pa Garlic. Plotsligt hor jag tva forjavliga stammor sjunga "Ja ma hon leva" och Lisa och Mathilda slanger sig over mig. Det var ju en ganska trevlig overaskning.
Det blev hang pa stranden hela dagen och vi plaskade runt i spyvattnet och allt kandes verkligen som for 7 manader sen da vi sags sist. Inget konstigt alls.
Pa kvallen var vi jatte mao hela bunten och ett av fodelsedagsbarnen ramlade i en trappa. Namner dock inte vem.

Nu ar mina favoriter har i Ao Nang och lever mitt liv. Har blivit utkastad ur mitt rum for dar sover dom. Vatten har vi fatt ocksa, livet kan ju inte vara battre!
De senaste dagarna har vi hittat pa massa bus, akt pa Ris battur, hangt pa Ao Nang stranden och Nopparathara och idag var vi pa Railey och Phranang.

Nu maste jag kila for jag ar fattig. Ciao mina sockerbitar!

Kommentarer
Postat av: Emeleka

Frida snälla om du går förbi Håkans Bar och hälsar från mig om du är i närheten.

2010-03-26 @ 10:51:52
Postat av: Lisen

Emelie jag tankte bara saga att Hakans bar ligger i Patong pa Puhket och jag och mathilda har varit dar!!! Hur cooltar inte det??

2010-03-28 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0