Ibland är det kul att ha Stella som kompis..

Det blir aldrig som man tänkt sig! Det är det enda som är sant i den här världen. Det blev alltså ingen ensam filmkväll med kyckling och sticky rice för mig igår. Ri kom och hämtade mig en stund efter att jag klagat lite här och så åkte vi iväg och käkade och det blev fried rice på det enda stället som jag äter fried rice på. Vi kallar det därför för Fried Rice.
Stella hängde runt själv i Ao Nang så hon kom dit och käkade med oss sen gick vi en snabbis för att kolla in Bass o c/o på Coconut bar men de hade precis slutat spela när vi kom. Ri svepte en bärs sen åkte vi hem för att kolla på film. Men vi råkade somna innan vi ens hade satt på filmen så vid 05.20 i natt vaknade jag och la mig lite skönare. Inte så supermysigt att vakna på morgonen när det är varmt, ingen fläkt på och så har man ansiktet i någons armhåla..

Idag ska jag tvätta lite kläder och sen jävlar kommer det hända grejer!!
Stella ska flytta till ett jättefint hus som ligger jättenära mig och det var lite lyxigare än vi först anade. Hon ringde i morse på världens bästa humör och sa att de skulle flytta in idag. Vi var och kollade på det igår och upptäckte att det fanns aircon! (Jag hälsar gärna på dagligen.) Och det är inget jävla thaistyle hus, alla hus ser ju lika dana ut här bara att det är olika storlek på rummen och olika färger. Men detta är ett superfint hus och vi gillar planlösningen! Dessutom kom det ännu en överaskning.. Ägaren är inte bara ägare av dessa hus utan äger även en resort som ligger precis bakom.
Ja resorten har pool.
Ja Stella får bada i den.
Ja hon bjöd in mig på poolparty!!!!!

Nu jävlar ska jag tvätta så det skummar i hela huset sen blir det ett dopp i poolen! (Senast jag badade i pool var nog på Koh Lanta med mor och far.)

Kommentarer
Postat av: frida

Hänger du inte på hippie längre??

2010-03-07 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0