Jag har börjat gilla piller

Jag jobbar på brännan varje dag. Mitt mål är att bli svartare än svarte Ri.
Om några veckor när jag har vant mig vid värmen lite mer (för jag har ju inte vart här så länge eller vadå?) så ska jag lägga mig ute i solen och steka fläsket som alla andra koolingar på stranden. Jag ska inte sitta i skuggan och trycka längre.
Idag for jag och Stella iväg till stranden och skulle sola. Vi satt ju då i skyggan med kläderna på tills Madde kom, då klädde vi av oss och sprang ner i vattnet en liten stund. Sen var det slut på solningen.
Får väl se till att åka med Ri på hans båttur någon gång igen för då kan man steka på båten och det är ju inte lika varmt. Men det gäller att akta sig!!

Ikväll blir det Railey. Just ikväll kanske det inte är så kul att vara nykterist eftersom det är gratis dricka på Railey. Då kan man passa på att sippa på dyra drinkar och känna sig riktigt kvinnlig och mogen. Ikväll lyxar jag nog till det med en cola. men varför? Jo mina svampar på kroppen frodas lite väl mycket och Ri tycker inte att det är så himla fräscht eller fint så han gick och köpte några piller till mig som jag ska stoppa i mig i 10 dagar. Då ska man också undvika alkohol men det tycker jag bara är kul för då blri det mycket roligare sen när jag får dricka plus att jag sparar in en jävla massa kosing på att sörpla i mig en juice för 13B istället för en öl för 70B. Och alla vet ju att man börjar ju med en öl, sen en till och en till och en till och sen sitter man där utan pengar.

Ska nog börja äta medicin för jämnan för då har jag råd med massa annat lyx. Idag köpte jag en mascara, en franstång plus en ruskigt fresh toner för min söta lilla nuna.
Nu svettas jag ihjäl så det är dags att säga adjö. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0