Kl 18.08

Ooh Mathilda visst är Mary Jane en sight for sore eyes?!?! Fast enligt ryktet ska hon vara rätt biffig nu..

Hur som helst har detta varit en bra dag. Vaknade kl tio av att Stella ringde så åkte vi och käkade frulle sen blev det dopp i poolen i några timmar. Rätt skönt för det var mycket moln idag och vår nya polare (den rullstolsbundne italienaren) sa att det ska regna imorgon. Det lättade upp stämningen kring poolen enormt och blir det regn imorgon ska han med förlamade ben dansa regndansen. Lite skoj det får man ju bara inte missa.
Sen var det picnic på stranden med Madde tills hon behövde uträtta lite behov och jag behövde åka hem och kela med hennes underbara katt.

Snart ska jag bege mig till marknaden för att leta efter en present till Stella.. Efter det blir det nog till att hoppa hopprep. Har inte gjort det på länge nu så det blir gött. Kommer nog bli ganska blött för redan nu är jag helt söndersvettig men det är skönt.

Jag har börjat längta mer och mer efter Sverige. Inte för att jag vill lämna Ao Nang utan för att jag saknar blodpudding så oerhört mycket! Dessutom kollade jag på bilder på min mobil idag och såg vad för kläder jag har hemma och saknar mina kläder väldigt väldigt mycket. Här nere har man ju ungefär fem outfits att variera mellan och det blir ju inte sådär superkul efter sex månader.. Snart sju.

Hur som haver barnen kär, jag håller på att skita i brallan så snart åker jag väl hem till Madde igen och våldgästar toan! Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0