Magic mushroom

Här sitter jag och snorar på altanen och ni som trodde jag var död! Eller nåt. För ingen har hört av sig ens minsta lilla på flera dagar, idag fick jag bara ett superdrygt sms från min mor.
Sanningen är den att det var strömavbrott här för några dagar sen och efter det var det ingen som slog på internet, nämner inga namn (All American Boy!!) men nu jävlar kan vi surfa järnet här!! Woooooooh ladda ner massa GossipGirl och gotta oss i nu när jag ska vara en snäll hemmaflicka resten av min tid som tonåring. 19 dagar.

Hade ju tänkt att skriva värsta intressanta inlägget häromdagen om den SUPERSTORA geckon jag mötte tidigt på morgonen men nu känns det inte lika kul längre så jag nämner det bara lite snabbt. Såg en väldigt stor gecko häromdagen, jag var iskall, Koko och Ri hoppade runt och skrek som två smurfar med eld i baken.

I förrgår fick jag äntligen en salva att smörja på mina svampar. Jaaaaaaa svampar, jag har svamp på ryggen, bröstet och på armarna. Skitbra nu när man har lite ont om kosing så det är bara att slicka lite på mina mustiga kantareller så blir man hög som ett hus. Skrapa av lite och göra en magic mushroom shake? Bara att ta för sig.

Samma dag tror jag att det var som jag och Denice satte i oss en jäst Sato, uuuuf inte så bra för kistan och inte blev man så full heller. Det blev mest maratonlöpning till toan hela dagen efter.

Idag åkte jag och Denice till stranden! Japp vi stekte från 9-tiden på morgonen tills nu, tjugo i fem. Typ. Eller vi ska göra det en annan dag. Man måste ju börja lite lätt, vi kunde ju inte vara där så länge för vi ville hem och kolla om internet hade börjat fungera och tur var väl det (att vi skyndade oss) för nu kan vi leka här hur länge som helst. Eller jaa.. Denice skrubbar hela bostaden och jag surfar runt. Livet leker.

Men nu måste jag nog sätta på lite pepp-musik för snart ska vi bege oss till Ri och träna. Svetten kommer skvätta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0