muffin

Ofta man sitter pa ett internetcafe i Thailand bredvid Hippies bar och vilken lat spelas? Muffins med Bjorn fecking Rosenstrom. Man skulle ju kunna tro att Denice var i Ao Nang och hotade DJ att spela den men icke. Denice ar i Surat Thani.

Men nu javlar sa regnar det varje dag! Regnsasongen har borjat och vi alla dansar och hoppar runt i ringar och ar sa glada sa. Moppen har aldrig skinit mer an vad den gor nu. Helt javla galet vad glad man kan vara over lite regn. Satt i cirka en timme idag och kollade pa regnet. Kan ocksa ha varit for att jag hade absolut nada att gora.
Imorgon bitti haller vi alla tummarna att det sporegnar pa morgonen sa Ri inte behover jobba sa vi kan leka hela dagen. Denice, Stella och Madde kommer att befinna sig i Surat och Frida kommer sjalv att sitta inne i sitt rum i Ao Nang. Kul.

Men jag pallar inte skriva har for det har inte hant nagot kul. Eller jo jag sag 8 roadkill pa vagen hit, sla den du Denice! Pa lordag ska vi pa visarun och da blir det roadkill-leken igen. Kuuuuuuul vi kommer ha. Synd att det bara ar over dagen vi aker. Man vill ju vara borta sa lange som mojligt.

Men ciao jag dor av uttrakning. Ska hem till Ri och kaka lite kylling, verkar inte som att Madde kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0