Nästa stopp: poolen!

Jeez nu ska det iaf funka med tiden. Vettefasiken vad det blev för fel där..
Har käkat brunch med Madde nu, jävligt smarrigt och ruskigt mysigt ställe. Riktig restaurang-feeling där! Och inte var det dyrt heller, som att käka på tuktuk'sen.

Nu sitter jag och småglor lite på Smala Sussie oh vad jag älskar den filmen!
Väntar på att Stella ska komma hem från doktor Pruttipong så vi kan leka i poolen plus att jag behöver använda hennes toa. Har inte bejjat på några dagar nu och det behövs verkligen! Men jag kan ju inte av tidigare nämnda anledningar använda det där skithålet.
Men nu ringde Stella och både poolen och toan står och väntar på mig så jag kilar iväg nu! Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0