Turist idag

Ojojoj svettig tjej här. Lite bränd också måste jag erkänna.
Idag har jag vart med Ri när han jobbade så jag har glidit runt bland några öar här runt Ao Nang hela dagen. Känner mig duktig som har varit uppe sen åtta i morse. Blev dock lite stress där när Denice helt plötsligt inte ville följa med men jag kom på att jag ändå skulle dö om jag skulle somna om (av värme i mitt rum) så jag åkte dit själv och det var kul.
Det var en stor tjock tysk familj där och alla verkade tro att jag också var tysk så de snackade tyska med mig men bara när båten körde så när jag inte fattade vad de sa så trodde de väl att jag inte hörde.

Snart ska vi till marknaden och jag ska se om jag hittar något fint som Ri kan köpa till mig. Woh känns bra att ha en rik man!
Ikväll ska jag, Mia och Stella träffas och prata om hur det blir på vår födelsedag. Antagligen blir det Phi phi den 19:e så kommer man hem och kan fira sin födelsedag en gång till och inte bara med tjejer!
Jag har ju lovat min brother in law att jag ska käka middag och så med familjen på min födelsedag. Känns bra att veta att Denice och Stella också är en del av min familj. För när man hänger med dem är det mycket man inte förstår och sen kan man även få en liten lätt utskällning för att man inte kan thai.

Det här känns lite jobbigt för nu måste jag flytta min värkande röv (träningsvärk woh!) ut i solen för att kunna publicera detta.. Buuh tänk om internet funkade där det inte var sol, skönt det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0