Ångest

Känns jobbigt att leva just nu. Eller kanske inte leva men tänka.
Känner mig ganska splittrad. Har varit i Sverige i 2 veckor nu och börjar vänja mig vid att vara här, har iaf vant mig vid att vara arbetslös i Sverige. Idag fick jag jobb. Ska vara med dom hårda grabbarna och vakna tidigare än tuppen.
Vet inte alls hur det känns. Det känns ju superbra att jag har ett jobb men samtidigt har jag lite ångest över att börja jobba. Eller väldigt mycket faktiskt. Har inte haft ett riktigt jobb på nästan ett år och har aldrig behövt passa en enda tid. Nu blir det verkligen back to reality.
Men jag får tänka såhär: Har varit i Sverige i 2 veckor och de två veckorna har ju gått jättefort. Det här jobbet är bara i två veckor så det kommer ju att gå lika fort.
När jag är klar med detta är det två veckor mindre kvar tills jag åker till Thai igen.
Idag saknar jag Ri jättemycket.
Imorgon ska jag skriva på kontraktet.
På torsdag lämnar jag lyan 04.40
Nu ska jag kolla Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0