Fy satan vad jag önskar att alla bilder fanns kvar

Kollar på massa bilder från när jag och Emmy reste runt i världen. Vad avlägset det känns nu. Och vad jag hade glömt saker kan jag ju bara säga. Vilka minnen som kom upp!

Först och främst hur ruskigt äcklig jag kunde se ut jämfört med Emzlurk

Källan till en ganska härlig odör som genomsyrade vårat mysiga feber-rum

Arga krabban som jag tror bara var extremt rolig för att det var så tråkigt där

Dom underbart delikata kyckling-klumparna som vi inte gnagde girigt på

Våra lite smått leriga fötter som skvätte över hela Laos

Efterlängtat krubb. Mackorna o osten var riktigt smurriga dagen efter


Första och sista gången jag frivilligt bär tubsocka

Jag tror ändå att det var detta vi skrattade mest åt på två månader

Ibland ska man inte prova på frukter som ser spännande ut. Det är inte alltid lika kul dagen efter och speciellt inte när man bor tillsammans med en vän som är känslig för lukter. Fick en del stryk efter det och jag tyckte väl själv också att jag förtjänade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0