Fy vad kallt

Ha ha ha. Tillåt mig att skratta åt någons första maj-skämt (förmodar jag). Att det inte alls skulle vara kallt i Sverige och att temperaturen skulle ligga och dingla uppe vid 20 grader. Elva fecking grader var det när jag tog mina första steg i Svearike. Antar att det är ännu kallare nu framåt natten.

Flygresan var superrolig. Skrattade så jag grät. Typ.

I Bangkok träffade jag på Patrik och det gjorde ju resan liite roligare. Var inte helt ensam i Peking i sju timmar. Shoppade galet med Patrik istället. Köpte hem en saftig vodka!
Grinade sönder rätt rejält varje start och landning.

Men nu är jag iaf hemma, har duschat och ska snart sussa i en säng. Ser dock inte fram emot att sova helt själv men jag ska gosa med min gose-apa (inte Ri då utan mitt gosedjur).

Kommentarer
Postat av: Ellen

Roligt att vara hemma ? :)

2010-05-05 @ 19:14:39
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0